Alla inlägg den 4 september 2014

Av Sofia Garfield - 4 september 2014 02:04

Hejhalloj!
strul strul strul!!!!
SÅ det var inte alls meningen att jag skulle vara i "beginning ballet" klassen (klassen heter 990). Jag gick dit och den var på tok för lätt för mig! men jag vågade knappt säga något. Efter lektionen gick jag till läraren och sa, lite försiktigt, att det känndes för lätt, hon sa "det lilla jag såg av dig idag så håller jag  helt med, gå och prata med din advicor och se om du kan byta upp en nivå till klass modern 1200" !!! MEN, det var jätte struligt att göra det för sista anmälnings dagen till klassena var i måndags! (nu var det tisdag) Min Advicor sa att jag skulle prata med Monica, ledaren för moderna linjen. När jag kom fram till henne ville hon först inte medge att det hade blivit fel, min åsikt var att hon var lite för stolt för det, att hon hade gjort fel! Hon sa "man kan aldrig ha för mycket balett" nej så klart inte men MAN (jag) vill ju gå frammåt, inte bakåt i utveklingen! efter en liten diskution kom vi fram till att, ja, det var fel att jag gick på nybörjar baletten 990, hon sa att jag skulle bli placerad i nybörjar moderna 1200 för jag hade "lazy lines" och det kan jag köpa efter 3 år av dans uppehåll. (gjorde audition för "moderna tech 1" och den komer efter 1200) Så jag gick tillbaka till min advicor som nu var på lunch, typiskt, fick vänta en stund. När hon kom tillbaka sa hon att jag skulle maila läraren i nybörjar moderna 1200 och fråga om det fanns plats för mig i den klassen. Om ja skulle jag vidarebefodra mailet till henne och hon skulle placera mig i hennes klass (sjukt invecklat om man frågar mig, varför kunde inte hon maila direkt?) iallafall jag skickade i väg  ett mail. Nästa dag, inget svar. (DET BRINNER I KNUTARNA, KLASSEN HAR BÖRJAT JAG VILL INTE MISSA MER!) Jag gick tillbaka till min advicor och sa att jag inte fått något svar och fårgade vart jag kan få tag på henne. DÅ skickade hon i väg ett mail till henne och sen sa hon att jag bara skulle gå dit på hennes klass imorgon (4/9 torsdag) och fråga om jag fick plats där.... VARFÖR GJORDE VI INTE SÅ FRÅN BÖRJAN?! så imorgon kl 8 am så ska jag gå till den moderna klassen 1200 och förhoppningsvis ha den klassen om jag får plats i rummet? känner mig super stressad efter det här kaoset! :(
Be till den ni tror på (Gud kanske) att jag kan få plats där och få börjar i den klassen!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards