Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Sofia Garfield - 4 mars 2013 18:24

Min lilla bäbis nalle Misse Katten Thomas Garfield är JÄTTE SJUK!!! Imorse, måndag morgon, var det ingen tvekan om att ta Misse till vetrinären. han kräktes och han inte till toan igen so de va bajs på golvet, fortfarande varm och skakig :(  JAG  på andra sidan, är OCKSÅ jätte sjuk! Vatten deare och feber och otrolig magknip och väldigt svag! :( Jag var berädd att vara MED misse på sjukhuset även om jag är sjuk! När sjuksköterskan tog katten i från mej och stoppade in honom i en liten bur och bad mej åka hem, och att det skulle ta en titt på honom om en timme, då blev jag jätte ledsen! jag såg hur nervös thomas blev, han gjorde ett försök att hoppa tillbaka till min famn men när han inte kunde det gav han mej en blick som skar i hjärtat mitt. Han blev så rädd och besviken på mej, han tror att jag aldrig ska komma och hämta honom igen... FÖRLÅÅT!!!! JAG blev jätte lesden... MIN NALLE BÄBIS!!!! så sjuk och ynklig och jag som e hans tryghet får inte vara hos honom!!! kunde inte hjälpa att jag fällde massa tårar på vägen hem!! har hållt bön att han ska må bra och bli väl omhändertagen! STACKARS!! även om jag e jätte sjuk så hade jag MER än gärna suttit där på akuten med min Misse Katt- nalle bäbis i flera timmar så han skulle få känna sig trygg, stackarn!!! det har gått 40 minuter och det har inte ringt! JAG ÄR SÅ OROLIG!! människor som aldrig haft husdjur, tycker säkert att jag överdriver/bara vill ha uppmärksamhet och tycker att jag ska sluta tramsa, men det är faktiskt  min lilla nalle bäbis vi pratarom! ... man förstår inte förens man har haft ett husdjur, som e större än en kanin!!!! Alla som dömmer mig nu få genast sluta för NI HAR ALDRIG HAFT EN NALLE BÄBIS!!!! istället för att skratta och tycka att jag e knäpp så send mig gärna lite kärlek för jag e jätte ledsen och orolig... tänk om han e döende?! jag klarar mej inte utan min misse katt!!! skicka gärna några snälla omtänksamma ord det skulle värma gott! jag e så orolig ....... och sjuk! :( och ensam!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards